Julafton!

Som sagt,
jag tar de från början.

Måndag: Jag steg upp halv åtta och gjorde klart allting för klockan tio så hämtade Pappa upp mig och vi for mot Robertsfors. Där hämtade vi upp Alexander och Christoffer.
Sedan fortsatte våran färd mot Bygdeå för lilla julafton hos Sandra.
Eftersom jag är nyfiken så började vi med julklapparna direkt.
Av pojkarna fick jag en rosa pyjamas.
Av Sandra fick jag en bok,en filt, ett gosedjur och ett litet album med bilder på hon och jag plus låttexter.
Efter julklapparna blev de lite lek med dom, sen blev de lunch framför tvn och tvn visade filmen S.W.A.T.
Efter filmen så var Christoffer tvungen att fara,
och ett litet tag efter han så var Sandra tvungen att fara till jobbet.
Så jag och Alexander satt kvar hos Sandra för att vänta på bussen,
och vi fördrev våran tid väll.
Vi skrev ett brev till henne.
Sen blev det buss hem.

Kvällen spenderade jag med att äta, och slå in julklappar.

Tisdag: Jag fick en ordentlig sovmorgon, för att sedan äta frukost och fara till Robban för att hjälpa mamma.
Fick även veta att Christoffer klarade körkortet!
Grattis till dig igen!
I alla fall så tog de ganska lång tid att fixa de vi skulle fixa och vi var inte hemma förrän vid fem kanske.
Då blev de mat och efter maten fick jag håret färgat av Anna.
Sen fixade hon mina naglar också. (Ja vi kände oss tjejiga!)
Efter allt de här så gick jag och duschade och klädde på mig min pyjamas för att sedan ta julmust och ostkrokar och se ps,i love you med Anna.
Men den hann vi inte se så långt på för mitt i filmen får jag ett besök av Christoffer!

Han hade kört från sig hem till mig! (vi bor en ganska så bra bit i från varandra)
Så i två och en halv timma fick jag hans sällskap♥

Efter han farit hem så såg jag och Anna klart filmen,
grät lite och sen gick vi och la oss.

Onsdag: JULAFTON!

De har än så länge innehållit:
-Mat
-Godis
-Kusiner
-Övningskörning
-Julsång

Nu ska vi nog spela lite spel,
sen blir de mat och sen julklappar!

Skriver mer i morgon.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0