Jag har ju slutat!

1. Tre namn jag lyssnar till: Annelie, Emmy och Pucko.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är en bra lyssnare.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är ganska känslig.
4. Detta är jag rädd för: Att de jag älskar ska försvinna i från mig.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Gemenskap, skratt och bra musik.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, rita och vara söt.
7. Detta tycker jag om att göra: Vara med mina kompisar.
8. Detta vill jag göra just nu: Äta glass faktiskt, och kramas med Sandra!
9. Bästa känslan: När man gjort någon annan glad.
10. Värsta känslan: Ångest.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Han ska ha humor och vara trygg i sig själv.
12. Är jag kär just nu? Nej,
13. Jag vill gifta mig? Ja, och jag ska ha ett annorlunda brölopp.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Har ganska mkt, men några av dem är: Se AIK ta sm-guld, träffa den rätte, få barn, resa till Afrika, hoppa fallskärm, se alla vänner-avsnitt efter varandra. Med mera.
15. Min käraste ägodel: Skulle nog säga mopden för den är dyrast.
16. Något jag vill ha i present: En utlandsresa!
17. Detta har jag på mig just nu:  Svarta leggings, en svart vit kjol, en vit tröja och en svart väst.
18. Favoritkläder: Leggings och en t-shirt.
19. Favoritdjur: Hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Lyssnar på allt.
21. Favoritlåt just nu: Lifehouse-blind.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Omvårdnad
23. Stjärntecken: Skorpion.
24. En bok jag älskar: Breaking dawn.
25. En film jag älskar: Twilight! (Världens bästa film!)
26. Tv-program jag gillar: Grey´s anatomy!
27. Favoritdoft: Snackar vi parfymer gillar jag pumas, men snackar vi allmänt så älskar jag doften av tvättmedel.
28. Detta äter jag gärna: Tacogratäng.
29. Dricker helst: Vatten.
30. Favoritgodis: Choklad!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA, eller Afrika.
32. Färg på mina ögon: Blåa.
33. Min längd: 1,62.
34. Jag tror på: Ödet.
35. Jag spelar: Tv-spel? ;)
36. Person jag beundrar: Har sjukt många, men mest min mamma.
37. Så här bor jag: I ett rött hus i Pellboda.
38. Antal döda krukväxter i hemmet? En och den är i mitt rum.
39. Det här tänder mig: De ni ;)
40. Det här gör mig avtänd: haha ;)
41. Favoritfärg: Svart.
42. Favoritcitat: "Your best?, losers always whine about doing there best. The winners go home and fuck the promqueen"
43. En hemlighet jag vet: Säger jag den så är det ju ingen hemlighet längre.
44. Bästa present jag fått: Tomas Larssons klubba!
45. Senast köpta skiva: Oj, du de var ett tag sen. Så jag kommer inte i  håg.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina handleder.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Typ allt de andra.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag har minst 10 olika lägen på skratt.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En delfin.
50. Vad lyssnar du på just nu? Lifehouse-so far away.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Sett ett luciatåg och i kväll ska jag på fest.
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma- Skellefteå och pappa-Lövånger.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Kom inte i håg.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Olearys!
55. När badade du i en pool senast? Typ en månad sen.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja,
57. Hur många barn vill du ha? Tre, tror jag.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Oj, jag vet inte.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja,
60. Vad har du för TV-kanaler? Typ alla.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja, jag äger en!
62. Har du busringt någon gång? Ja, vi har alla varit unga och dumma.
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej, har inte körkort.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Har inte gjort, men önskar att jag skulle våga.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Kreta.
66. Har du en egen trädgård? Vi har en hemma.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Elvis.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja.
69. Badkar eller duschkabin? Jag har duschkabin.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twilight!
71. Favoritpizza? Vesuvio.
72. Chips eller popcorn? Chips.
73. Vilken färg på läppstift använder du? De få gånger jag använder de så är det rosa.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, ne :P
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej,
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppel.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag och Sandra fikade på mecka.
78. Favoritchoklad? Marabou.
79. När röstade du senast? Har varit för ung för att göra det, tills nu.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet inte ens om jag har gjort det?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Tror jag inte.
82. Är du bra på matlagning? Nej.
83. Klarar du att tanka själv? Bil? Ja.
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej,
85. Pepsi eller Coca Cola? CocaCola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej,
87. Vad var det senaste du handlade? En väst till mig själv.
88. Har du kräkts offentligt? Ja, men ingen såg mig! haha
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Är en sucker för kärlek så jag säger att hitta den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja,
91. Har du ringt något betalnummer?Nej,
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja,
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Sandra.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej,
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Va?
96. Vad har du i din väska? För mycket.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Bäddar in fötterna i en fleecefilt.
98. Vad har du att vara tacksam för? Sjukt många saker.
99. Var hittade du den här listan? Elins blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Sandra, Julia och Sara.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0