It´s my life.

Asså jag skulle verkligen vilja känna insperationen till att skriva här mer.
Men jag är ledsen, de är liksom någonting i mig som gör att jag inte känner för att skriva så ofta.
Mest för att jag tycker att allt jag skriver verkar töntigt.

Men jag har i alla fall några nya saker att ta upp:
-Jag har fått min födelsedags present av Elin!
De var Tomas Larssons klubba!, med autograf och allt!
Jag blev sjukt glad och Elin du är bäst!!!!

-Jag har börjat att ta mig framåt i julklapps köpandet och de är positivt.
Sen behöver jag inte köpa lika många i år vilket gör att jag kommer att spara pengar.
FELIX!

-I helgen är jag uppbokad hela tiden, vilket känns bra för de är roliga saker jag ska göra.
Så jag längtar och peppar.

-Btw, kul grej!
Vi har fått en julkorg av Stefan och Ida och den innehåller bara saker som är mumma!
Dock är mamma och pappa lite negativ till den men de skiter jag i, då får jag behålla godsakerna för mig själv.

Ne nu ska jag fortsätta att se lite OTH,

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: sandran

FELIX!

2008-12-08 @ 22:46:15
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0