Hemma hos Christoffer.

Ja jag for ju som sagt i går till Robban för att se Christoffers träning och sen umgås med han.

Under träningen så satt jag och skvallrade med Christoffers mamma och hennes kompis,
vi pratade om allt möjligt och de var party.
Sen efter träningen så överlevde jag färde hem till Christoffer fastän de var han som körde.
Väl hemma hos han så fick jag äntligen se de efterlängtade valparna!
De var så söta!,
Och de var en som jag fastnade extra mkt för!
Efter valparna så fikade vi lite bullar och mjölk innan vi la oss i hans rum och såg filmen "Old school".
Efter vi sett den här filmen så var vi ändå inte så trötta så vi slängde in en annan film.
Den här gången blev det "Underworld evolution".


Men under den filmen så blev jag faktiskt trött,
så vi skulle sova.
Men de slutade med att vi pratade fram till tre tiden innan vi somnade.
Sen sovde vi fram till fem innan vi vaknade igen och låg vakna fram till sju.
Sen somnade båda igen och sov fram till elva i morse.
Sen blev det frukost, film och Guitar Hero.
Sen fick jag skjuts till Robban där jag blev hämtad av mamma,
så då blev de hem och sova.

Vilket jag har gjort fram till nu,
och nu blir de hockey.

Allt för mig!
Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0