Gårdagen.

Eftersom jag inte hade tid att blogga i går så gör jag de i dag.

Gårdagen var jag med min bästis,
alltså Alexander.
Som vanligt så gjorde vi de vi brukar när vi är hos honom.
Vi slogs, vi åt, vi spottade på varandra, vi lyssnade på musik och vi pratade i massor!
Sen hade vi även en ny grej som var att vi satt och försökte hitta en kille åt mig.
Och som vanligt så trivdes man och var glad över att man hade pojken som bästis.


I dag så har dagen varit sjuk chill,
vi började dagen med att på första lektionen börja se en film,
nog för att man fick ont i magen av filmen, men den är bra.

Den andra lektionen för dagen fick man spendera med att sitta och lyssna på en kille som hade en dotter som led av tvångssyndrom.
De var sjukt intressant att lyssna på honom och allt han berättade,
trots att vi lyssnade i två timmar blev man aldrig less.

Tredje lektionen för dagen spenderade jag som sjukling,
vi skulle lära oss att ta av och på kläder med dropp och även sätta grimma.
Eftersom jag gjorde detta då jag jobbade på sjukhuset i sommras så fick jag agera patient.


Så nu har man slutat och sitter på skolan för att snart ta sig hem,
hemma blir det mat och sen hockey!!!

I kväll är det hemma mot Rögle och jag hoppas på att de blir vinst nu,
annars blir de en ledsen Annelie i morgon.

På tal om i morgon så är det fest i flarken!
Så dit tycker jag ni ska komma!
Dock inte om ni ska slåss!
Men annars får ni komma.

Sen är helgen som vanligt uppbokad.
och som vanligt är de bara bra saker med bra personer.


Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0