En vecka.

En vecka sen allt slog mig på en och samma gång,
de är sjukt hur snabbt tiden går.
Men från och med nu ska de bara gå uppåt och eftersom jag har fått världens bästa vänner så ska de nog gå bra.

I kväll blir det nog sällskaps kväll hos Liza,

var tänkt att jag skulle vara med Ida, men de skjuter vi upp till i morgon.
För i morgon blev de tydligen inte Skellefteå,
utan de blir på Måndag.

Sen har jag faktiskt lite smått börja planera min kommande vecka.
Dock vet folket som jag vill vara med inte om vilka av dagarna jag planerat in dem.
Men snart får de veta.

Ne nu är det bästa att gå ner och borsta tänderna,
för snart ringer väll Erika för att komma och hämta upp mig.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0