12:45.

Har du pojkvän/flickvän? Nej,
Är du kär? Nej, inte just nu.
Hur tidigt stiger du upp?  När de är skola så 06:00.
Vem/vilka vet mest om dig? Sandra, Liza och Alexander.
Vad ska du göra ikväll? Ringa Ankan och sova tidigt.
Har du utländska föräldrar? nej,
Var har du ont? I magen.
Är du bra på att måla?  Hahah nej,
Vem kramade du senast? Alexander.
Vad längtar du till? julafton!
Sparare eller slösare? Lite av varje.
Bio eller promenad?  Beror på mitt humör.
Är du kittlig?  ja, på vissa ställen.
Rädd för insekter? Ja!
Anser du att du är stark? Nej,
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag fick vara med mina vänner.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Borstade mina tänder.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja,
Humör just nu: Bra, tror jag.
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag alltid är så glad.

Brukar du skratta för dig själv? 
Jodu.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Ne är hemma rätt kek pga förkylning sen hörde jag att vi ändå inte hade någon religion.
Vart bor du: Pellboda.
Trivs du där: Ja,
Festar du mycket: Nej,
Vad har du för mobiloperatör: Telia.
Är du allergisk mot något: Alvedon.

Nästa mål i ditt liv:
Komma på vad jag vill göra med mitt liv.
Vem ringde du senast: Alexander (i går)
Antal sömntimmar i natt: Skulle gissa på 6,5.
Sov du ensam:  Nej, med sandra.
Brukar du komma i tid: Ja, oftast.
När mår du bra: När folk runt om mig mår bra.
När blev du fotad senast: I går?
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta.


Vem/vilka saknar du just nu:
.Ankan!
Favorit dryck på morgonen: Vatten, eller oboy när jag är hos sandra.
Rakar du benen: Jag epilerar ;)
När brukar du gå och lägga dig: När jag är trött.
Är du blyg: I vissa sammanhang.
Sysslar du med någon idrott: nej inte för tillfället.


Kramas eller pussas:
kramas OCH pussas
Öl eller vin: Inget av dem.
Byxor eller kjol: Kjol.
Senast sedda film: Felon.
Kärlek eller vänskap: Båda två.
Glasögon eller linser: Båda två.
Storstad eller småstad: Båda två.
Stökigt eller städat: Städat.
Restaurang eller hemlagat: Beror på,
Tävling eller lek: Tävling.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0