You been gone for far to long.

Herregud så dålig jag är på att uppdatera här!
Men nu börjar de lugna ner sig med jobb och annat så jag ska försöka bli bättre.

En snabb uppdatering då:

  • AIK´s första träning var i fredags och jag nästan grät. Nu är det på gång igen och jag är lyckligare än någonsin! Puss på hockey och Puss på AIK.
  • I lördags for jag, Liza, Erika, Julia och ett par andra upp till Luleå för att gå på Luleåkalaset. Bilresan dit var bra, men själva festen var väl sådär. Jag tyckte att de var kallt, plus att vi kom fram ganska sent. Men nu är man en erfarenhet rikare och de är ju iofs bra.
  • Jag börjar skolan om 15 dagar. Är mest bara peppad på att gå ut sista året. Vill komma vidare och göra nya saker, träffa nya människor.
  • Har inte så mycket nytt att berätta just nu, sen så är jag inte sådär jättepeppad på att skriva just nu. Tänkte avsluta inlägget med att lägga ut lite bilder från öltältet.


Erika gör sig i ordning före vi ska fara på förfest.


Julia brände partyskivan till bilen.


Snygga brudar.


Ja vad säger man.


Emil var också där.


Erika,Henke och Julia.


Jag fick en snyggbild innan bilen rullade mot öltältet.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0