Titta vad jag hittade.

Hittade de här när jag kollade igenom mina gammla inlägg.

Saker jag ska ha gjort innan 08 är slut.
( jag ska markera sakerna jag har gjort med fet-text, och dom som inte är markerade med de blev antingen inte av eller så försöker jag med dem.)

1. Ta körkortet.
2. Fara på PDOL med Ankan.
3. Ha 18års fest med Emil och Ankan.
4. Gå på krogen med Ankan när hon fyllt 18. (hon är ju faktiskt 8 dagar yngre än vad jag är ;) )
5. Fara på en borta match med Elin.
6. Fått ett bra betyg i engelska och klarat svenska b.
7. Lära mig spela gittarr bättre.
8. Fara på stadsfesten.
9. Ta hem min tasiga cykel från Erika.
10. Umgås mer med Sandra under sommaren som kommer.- Den här kommer aldrig att markeras för det är helt omöjligt att hitta tid med henne!
11. Visa Elin vart jag bor.
12. Umgås mer med Elin under sommaren som kommer.
13. Sticka klart min AIK-halsduk.- Jag jobbar på de.
14. Få ett bra sommarjobb.
15. Umgås mer med världens bästa Anna (alltså min storasyster) - Jag har ju bott hos kvinnan i snart sju veckor i sommar!

Bara några punkter kvar,
dock blev inte stadsfesten eller PDOL av.
När stadsfesten var hade jag för lite pengar för att fara,
när PDOL var fyllde mamma år och jag jobbade.

men men, nästa år.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0