Skellefteå i dag!

Hade igentlingen tänkt ligga hem och göra ingenting i dag,
men mamma är bra på att övertala så jag följde med.

Väl framme i stan så hälsade vi på mormor innan jag och mamma gick på stan ett tag.
Det blev två nya kassar att ta med sig hem,
dom innehöll följande:
-Fem nya skrivböcker till skolan.
-Nya pennor och sudd.
-En svart och gulrutig sjal. (jag vet att jag redan har en, men den här nya glittrar lite! ;) )
-En röd och blårutig skjorta.

De var de jag köpte i dag,
jag hade tänkt göra en "Blondinbella" och ta kort på sakerna men jag orkar inte.

Va annars är nytt då?
Ja inte mycket,
I morgon ska jag och mamma städa upp här hemma och jag kanske ska möblera om i mitt rum och jag orkar.
Sen ska vi nog se lite Prison Break,
För er som inte vet så är jag och mamma helt besatta i Prison Break, och vi har båda en crush i Wentworth Miller.
Sen på Fredag så får jag se om de blir utflykt med Anna och Mattias,
eller om de blir Skellefteå och sen kanske Robban på kvällen.
Sen på Söndag blir det Umeå igen, men nu är det sista veckan som jag jobbar,
Ni hittar mig då på Rapunzel.

Ne nu ska jag äta lite jordgubbar och leta upp en film som jag kan se innan Projekt Runway börjar ;)


Wentworth Miller!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0