Ps, i love you.

Min underbara helg!

Fredag: Skola med en lektion på morgonen. Resten av dagen gick åt till att umgås med Bu,Kriko,Sandra j och Liza. Men jag tycker om att umgås så varför inte.
På kvällen for jag in till Stan och Anna.
Vi hyrde en film på nattöppet men jag tyckte inte den var så bra så jag satt vid datorn och väntade på att Sandra skulle ringa.
När hon gjorde de så cyklade jag och mötte henne på busstis och sen gick vi två hem till Anna där vi fick lite kläder av henne innan vi gick och la oss vid tolv ungefär.

Lördag: Steg upp 20 i åtta, gjorde mig snygg, åt frukost med Sandra och for sen till jobbet.
Jobbade mellan 9 och 3. Sen for jag tillbaka till lägenheten där jag väntade på Sandra.
Vid hade ungefär två timmar att döda innan vi skulle gå till bussen, så vi:
-Såg på Fab 5 och önskade att vi hade en bögkompis.
-Fikade liite.
-Sen för att återuppliva gammla traditioner så sjöng vi lite singstar.
Sen gick vi till busstationen för att vänta på bussen.
Den skulle komma 17:25, men den kom typ inte förrän 17:55.
Så vi fick åka gratis.
Väl framme i bygdeå så gick vi på ICA för att handla inför kvällen, Liza kom också och vi kunde alla tre fara hem till Sandra för att börja med maten.
De blev två hittepå pizzor. Men dom var sjukt goda!
När maten var uppäten så tog vi bort tv-rumsbordet och Sandra sprang ner och hämtade två madrasser, fyra täcken, och miljoners kuddar! Sen la vi oss alla tre och såg Ps,i love you.
ÅÅÅÅÅ vad jag grät!, Så äckligt bra film!
Efter filmen så satt vi alla tre bara tysta ett bra tag.
Den var så bra!
Efter den filmen så åt vi lite fruktsallad innan vi skulle se "The hitcher".
Men den var lite för läskig så vi stängde av efter ett tag.

Söndag: Eftersom jag är en snäll människa och Liza ville inte sova själv.
Så jag sov hos henne.
Mycket skratt och konstiga samtalsämnen, precis som de ska vara med liza.
Somnade vi halv tre nångång kanske.
Vaknade halv elva i morse.
Började morgonen med getingjakt.
Jag utrustad med en flugsmälla och Liza med dammsugaren.
De var ju lite spännande.
Men vi överlevde.

Nu ska jag ta och göra mig klar
och sen får liza skjutsa hem mig.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: J

Ps. i love you, åhhh, så bra den är!!! så fin

2008-09-04 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0