okej,

De blir inget inlägg om festen!
Datorn har typ pms!

I dag efter skolan var jag hos liza ett tag.
Den tjejen är bara för härlig!. Love her!
Alla kommentarer som sas, ja du är bara för bra!

Skolan var ju även väldigt slapp i dag.
gjorde inte mycket, skulle komma på projektet.
Hade redan de så jag fick gå tidigt.

I morgon blir det hockey med familjen.
Ska se Löven-AIK.

Sen på fredag vet jag inte vad de blir,
men på lördag kväll blir det sandra!!
Min lilla flicka blir 18 då!
Hon är så vuxen.

Ne nu ska jag se lite tv och sen sova.


Världens bästa Liza!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: J

bästa :) fin blogg förresten!!

2008-08-23 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0