Min sista vecka!

Måste bara få berätta,
skall nog göra ett sånt här långt tråkigt inlägg som ingen igentligen orkar läsa.

Måndag:
Buss till Umeå, börjar jobba halv nio och slutar fem. Åt och cyklade med Anna till Obs. Cyklade hem, slö såg på tv och somnade framför tvn.

Tisdag: Började jobba sju, slutade tre. For hem med bussen. Kom hem och åt grillat!. Såg lite på tv och somnade.

Onsdag: Steg upp tio, såg att jag fått min efterlängtade bok!! :D Puss på den!. For till Umeå vid 12 och började jobba 2. Jobbade till 8 innan jag gick hem och jag, anna och ida såg projekt innan ida for hem och jag och anna la oss och sov.

Torsdag:
Började nio, slutade halv fem. Kom hem och åt innan jag och Anna gick till nattöppet. Vi hyrde film och köpte godis. Vi såg "Things we lost in the fire", den var inte värd! se den inte!. Gick och la mig vid elva.

Fredag: Började sju och slutade två. Cyklade hem till lägenheten och packade. Jag och Anna blev upphämtade av stefan och han släppte av mig,Anna,Olivia och Ida på ett ställe som heter Red and Black. Där fick vi byta om till bikini och låna badrockarna som var där. Sen satte vi oss för att dricka bubbel,äta frukt,godis och chips. Då detta fanns i stora skålar på stället. Efter att ha ätit så satte vi oss i bubbelbadet och bara njöt. Sen gick jag och Olivia för att sola solarium ett tag innan vi duschade och gjorde oss vackra för att fara till Olles.
Väl på olles så fick vi beställa vad vi ville och jag åt, och åt, och åt. Sem fick jag och Olivia varsitt presentkort på Gina på 300kr för vi jobbat där i sommar.  Efter Olles mötte jag, Anna och Mattias upp Annas kompis Sandra. Sen gick vi och hyrde film på hemmakväll för att se den hemma hos henne.
Vi hyrde Awake! Den var sjukt bra!!, tro mig! hyr den! Efter vi sett den så for vi hem för att sova.

Lördag: Steg upp halv åtta, nio for jag,anna,mattias,ida och stefan till Pellboda.
Där bytte jag om, (till allt i svart och gult). För att sedan fara på Kevins dop.
Kom fram till Skellefteå, hämtade mormor sen direkt till Dopet.
Det var min Kusin Alexander och hans Fru Alexandra som skulle döpa sin son Kevin.
Dom döpte honom till Kevin Alexius.
Mitt första dop som jag såg.
Efteråt var det fika och mat.
Sen for vi hem.
Väl hemma så tonade Ida mitt hår, de är nu....
Ne de får ni se sen!
Nu ska jag vänta på att liza ska ringa och sen får jag se vad jag gör.


Filmen vi såg!

Ne jag skriver mer i morgon.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0