Min älskade mamma.

Asså min mamma är bara för söt.

I dag när hon skulle skjutsa mig till bussen, så tyckte hon att de var så konstigt att bilen inte gick framåt.
Ungefär 4sek senare kom hon på att hon hade tryckt på bromsen i stället för gasen.

Sen när vi var på väg till Ånäset så såg vi nåt i hög gräset på en åker.
Jag såg direkt att de var en älgkalv och sa de till mamma.
Mamma blir tyst ett tag och sen säger hon
-Jag trodde de var en minigris.

Ja hon är för söt.

I dag så hade jag bara en lektion på morgonen.
Resten av dagen gick åt till att umgås med Kriko,Liza,Bu,Ankan och Sandra.

Nu sitter jag dock hos Anna för att vänta på Sandra som ska sova här.
Jag ska jobba i morgon och Sandra ska gå på stan och sen hjälpa mig att jobba.
Sen så ska vi hem till henne och ha tjejkväll hon, jag och Liza.

Men men,
kan berätta mer om de sen.
Typ i morgon.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0