"Jag ska vara en sur pms-kärring hela livet"

I dag är det fredag och första skolveckan var avklarad,
därför ska jag nu sammanfatta den med en mening.

UNDERBAR,med inslag av surheter!

Jag orkar inte berätta om hela veckan.
Men som ni förstår så har torsdagen och fredagen gått åt till att umgås med de nya ettorna.
Men de orkar jag inte ta upp nu, jag ska dock lägga ut lite bilder i slutet på inlägget från i dag då vi har varit i Lillemors stuga.

Men saken jag ville ta upp i dag är paniken som spreds i mig natten till torsdag.
Jag började då tänka på att de här faktiskt är sista året som jag går i gymnasiet.
Paniken sitter inte i att jag inte vet vad jag vill göra efteråt för de gör jag,
Nej paniken sitter i att jag inte vill skiljas från de vänner och den trygga rutan jag har nu!

Jag får ont i magen då jag tänker på de,
Jag vet att jag förmodligen stressar upp mig för ingenting och att allt kommer bli bra och vi kommer träffas i alla fall!
Men jag får ändå panik, när jag tänker på att inte få träffa dem varje dag.
I sommar när jag var borta från de flesta av dem flera veckor i sträck så tyckte jag de var en pina.
Vad kommer jag då att känna när de där veckorna blir till månader?, och vad händer om de blir år?
De är de som jag oroar mig för.

Men men,
jag ska umgås med världens bästa liza nu!
Återkommer!

Datorn är störd,
bilderna kommer sen!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet hur du känner dig! Kände precis likadant innan jag flyttade till Lule, och känslan har väl inte riktigt försvunnit än :P

2008-08-26 @ 00:04:55
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0