Hon är vuxen!

Min älskade älskling blev 18 i går!
Jag kände mig som en stolt mamma fast de är jag som är yngre än henne!
(88 dagar yngre för att vara exakt)

I alla fall, hela gårdagen gick åt till att designa hennes paket.
Men jag tror i alla fall jag vann tävlingen på störst paket och jobbigast.

Hann med ganska mycket i går om man tänker efter.
Jag hann försöka lära mig att jonglera,(gav dock upp ganska snabbt, jag har inte så mycket tålamod!)
Jag hann äta en bit av alla fyra tårtor och kände mig lite tjock där ett tag, men de kom jag snabbt över då jag kom på att på lördagar så får jag äta!
Jag hann träffa en massa människor som jag aldrig tidigare träffat.
Jag hann med att bara umgås och vara med min älskling.

Eftersom jag sovde över här så har vi i dag haft en riktig Annelie och Sandra dag.
Steg upp vid elva, sen städade vi undan från gårdagen.
Sen gjorde vi frukost som vi åt i tv-rummet samtidigt som vi såg på "min bästa väns bröllop".
Sen åt vi var sin chokladboll också ;)
Sen har vi hunnit spela kubb också.
Sen skulle vi göra oss snygga, men den iden sket sig och vi slöar nu som vanligt ist.
Ska snart äta Palt här.
Sen ska vi nog hitta på nåt annat innan min mamma och pappa kommer för att hämta mig.

Men Sandra är vuxen nu!
Därför ska jag passa på att skriva en sak till henne här på bloggen.

Sandra Israelsson!
Du är helt otroligt fantastisk.
Jag är så glad att jag har dig och jag älskar dig.
Bästa vän<3


Okej, ganska inte blev så poetiskt som du hoppats på.
Men jag hittar aldrig de rätta orden när jag ska förklara för dig hur mycket du betyder.
Men jag hoppas du vet!

<3

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sandran

du är bäst i hela universum.

2008-08-24 @ 22:03:53
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0