Fest i går, skolan i morgon.

I går var det fest,
ska berätta mer om de i nästa inlägg när jag lägger ut några av den 85 bilder som jag och julia tog ;)

Skola i morgon,
känns lite kontigt,
jag har inte hunnit förbereda mig så som jag har velat.
Men jag får träffa alla igen!
Jag får träffa Burström som jag inte har träffat på sen brännbollen innan skolan slutade!
Jag får träffa Ankan som jag inte träffat sen öl-tältet och då var de bara en snabbis!
Jag får träffa alla!

Ne nu ska jag äta och återkommer sen med bilder.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ANKAAAN!

och jag får träffa dig :] :D

2008-08-18 @ 23:55:35
Postat av: J

Hahaha oj, tog vi 85 kort?! Niceeee.......=D

2008-08-19 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0