Sandra är en bra start på helgen.

I går var jag hos min älsklings sandra!
De var lika slött och sött som vanligt.


Fredagen började med att jag for till praktiken som vanligt och när jag var klar där så tog jag tio i två bussen till bygdeå. Väl framme i bygde så gick jag till sandra och när jag kom fram till henne så kramades vi som vanligt och jag studsade i hennes säng som vanlig, men sen gjorde vi nåt lite ovanligt. Vi skulle fika och då sa Sandra att dom hade fått GH så vi spelade de och jag sög! Men kul var det, sen mitt i spelandet så kom snygg ida! Så då fick man pussa lite på henne också.

Efter vi hade spelat ett tag så kom Kriko och vi var samlade. Kriko och Sandra var dock tvungna att gå till Ica för att handla in saker till maten så jag och Ida gick ner till sandras rum och skvallrade lite innan de kom tillbaka och vi skulle börja med maten som var Tacopaj. Dock gjorde jag inte så mycket, jag tog på mig ett förkläde och satte mig på en pall, men mer än så var det inte. Fast jag hjälpte till att duka fram tallrikar och sånt, så helt hjälplös var jag inte! Medans vi väntade på att maten skulle bli klar så satte vi oss och såg på Top Model 9.

Sen blev det mat och de var gott! Jag åt och blev mätt och det var lika trevligt som vanligt att äta hos Sandra.
Efter maten så gick vi ner till Sandras rum och la oss alla fyra i hennes säng för att se skönheten och Odjuret. Det var väldigt mys att vi alla fyra låg nerbäddade bland täcken och annat. Efter att ha sett ungefär halva filmen så kom Sandras mamma ner och sa att de var efterrätt och vi gick upp och fann glass,varm kolasås,godis,bullar och saft så de var ös! Så vi fikade och såg på så ska de låta och hockey. (Btw,Hv vann så de står nu 2-1 i matcher till LHC´s fördel) Efter att de andra barnen blivit less på hockeyn (själv blir jag aldrig de ;)) så gick vi ner och såg klart filmen. Som förövrigt är rätt som hemsk om ni frågar mig! I alla fall så satt vi och gjorde lite varje efter filmen, mest kluddade vi på krikos gips som han har fått ( för er som inte vet så har han brutit tummen när han spelade handboll, så nu har han ett rosa! gips på höger handen. Dock var gipset grönt och gult förut men när han var tvungen att byta så tog han rosa för min skull och jag blev så glad!)

Sen när klockan var vid tolv så kom krikos pappa och han och Ida for hem och lämnade mig och sandra. Vad gjorde vi då? Ja jag läste lite, sandra hon grät och sen bäddade vi för mig. Vi skulle också se tvåan på skönheten och Odjuret men de blev inge av för filmen tjöt så mycket att vi blev tokiga så vi bestämmde oss för att sova ist.

I morse så vaknade jag och sandra klockan 10:30 av att mamma ringde. Då bestämmde vi oss för att stiga upp och fixa frukost. Vi kirrade frukosten och tog ner den till sandras rum där det åts upp sammtidigt som vi så film. När filmen var slut så såg vi gammla vänner avsnitt och kände oss lyckliga. Sen lyssnade vi på Westlife och klädde på oss och blev hämtade av sandras föräldrar till bagarstugan. I bagarstugan så åt vi bröd och pizza innan jag var tvungen attt fara hem med bussen som gick vid fyra.

Vad blir det i kväll då?
Ja de är fortfarande ett mysterium men förhoppningsvis nåt kul.


Snygg Ida.                   


Älsklings Sandra.


Världens bästa Kriko.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0