Ne nu har det gått för lång tid igen!

Därför kommer en snabb och kortfattad uppdatering.

- Jag är inne på min andra praktik vecka och de går bra. Jag är frisk och jag har inte dött än.

- I helgen som var så gjorde jag inte så mkt. Jag var hemma och sen på lördagen så for jag till stan där jag inhandlade ett par flipflops( sommaren kom!) sen på kvällen följde jag med Anna och Mattias till Umeå där jag sovde över. Så de blev en lugn och fin helg.

- I helgen som kommer så ska fredagen spenderas hos min älsklings sandra! Sen på lördag och söndag är jag fri så de är bara att komma med förslag om ni vill umgås med mig.

- Det är nu bara åtta veckor och några dagar kvar till skolavslutningen och de känns mycket bra!

- Det känns som om jag går på högstadiet igen och jag saknar de lite grann. De var ju ändå stämning.

- Jag saknar Ida för jag har inte träffat henne på över tre veckor!

- Ne nu ska jag göra lite nytta, men jag skriver så snart jag kan!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! =D

2008-04-12 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0