Min första vecka har inte varit party.

De är så typiskt!
Under skolveckorna så går man typ i bland och nästan längtar efter att få bli sjuk så att man ska fara vara "ledig" ett tag. Men blir man sjuk då? Nej! Man tar sig igenom vecka efter vecka.

Sen då praktiken kommer, den som man ser fram i mot jättemycket under alla skolveckor.
Ja de är just då man blir sjuk! I alla fall jag.

Jag fick magsjuka!
Tisdagen och Onsdagen har inte varit party för fem öre!
I dag har det gått dessto bättre men jag har fortfarande ont i magen.
De är så typiskt att man ska bli sjuk just nu!!!!
Ne världen är i mot mig så är det bara!

Men men, jag ska vara hemma i morgon också så jag inte smittar någon på skolan för de vore ju inte så kul.
Sen på måndag ska jag köra fullt ut och jag ska köra på i fyra veckor nu och lära mig allt jag kan!

Ne nu ska jag gå och göra mig lite potatismos för de är ungefär de ända som jag kan äta just nu.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: ida

jag tycker faktiskt väldigt synd om dig!

2008-04-05 @ 20:07:36
URL: http://frokenlindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0