Måste bara berätta!

Jag måste bara berätta om en dröm jag har haft fem nätter i rad nu!

Jag drömmer alltid att jag sitter i en bil och att jag har världens största mage och är med barn. I bilen sitter också Liza som kör och i baksätet med mig så sitter Sandra. I början av bilresan så går allt hur bra som helst, vi åker i bilen och pratar som vanligt. Sen efter att ha suttit ett tag så går mitt vatten och jag börjar få värkar och i drömmen gör då ont så in i h*llvete! Liza börjar då köra fortare för hon måste ju ta mig till ett sjukhus, medans Sandra tar min hand och säger att jag måste Krysta. Jag börjar då Krysta och Krysta men inget hände och de gör bara ondare och ondare ju längre drömmen går. Jag börjar gråta i drömmen och Liza säger hela tiden att "han väntar där, han väntar där framme var bara lugn, han väntar" Sen slutar alltid drömmen efter Liza säger det där.

Jag själv har ingen anning om vad den här drömmen betyder,
jag har ju drömmt den ett antal gånger nu och jag börjar snart bli tokig.
Sen är det olika från gång till gång vart i från jag ser drömmen.
I bland är jag mig själv och sitter där och har svinont och i bland är det som om jag svävar ovanför mig själv,
jag har fortfarande svinont men jag ser det från ett annat ställe.

Jag har en teori om att drömmen kommer att sluta när jag får ut ungen men jag får ju aldrig de hur mycket jag än försöker och det är ganska frustrerande!

Så om det är någon som kan nåt om att tyda drömmar så säg till mig så jag får veta när vad det betyder.
De ända jag har kommit fram till är att "han" i drömmen som Liza pratar om borde vara min man och att han väntar på sjukhuset. Mer än så har jag inte.

De är konstigt vad man kan drömma i bland...

   

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har drömt flera nätter nu att jag är gift med Johan Davidsson, haha! Lite knäppt alltså :P

2008-04-13 @ 15:57:11
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0