Lite snabbt sådär.

- Jag ska till Sandra i morrn!!!

- Efter i morgon är det tre veckor kvar av praktiken.

- Jag måste ta mig i kragen och träffa Ankan när jag får tid.

- Jag ska sova hos Sandra och vara med henne på lördag dag också! De är bra.

- Jag hoppas att AIK värvar en ny och bra spelare snart annars bryter jag i hop!

- Lee Goren har valt att lämna Skellefteå och jag tror inte att jag har fattat de än.

- Jag måste sluta gå och tänka för mig själv och börja flina, dom på Tundals måste ju tro att jag är tokig.

Ne nu ska jag duscha, packa, läsa och sen sova,
för i morrn blir det Sandra och jag längtar!
Sen blir det Ida också!
Puss på dom två!

    
Ida.                                 Sandra.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Per

Jag fick veta först att Lee hade lämnat! Men jag är jävligt sur på han nu! >:(

2008-04-10 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0