Killen i drömmen.

Sandra du får veta sen och Elin och Julia gissade båda fel på vem det var:P Nog för att jag vill ha barn med han men de var tyvärr inte han i drömmen.

Nu till lite tidsfördriv.

1. Vädret utanför mitt fönster:
Strålande sol som de alltid är i Pellboda. ;)

2. Lyssnar på just nu:
Hinder-Lips of an angel. Gammal låt!

3. I går gick jag och lade mig:
Vid 10 men somnade inte förrän vid typ tolv.

4. I dag vaknade jag:
06:05 så mitt underbara mobilalarm gick i gång.

5. Jag har på mig:
Leggings och min grå och svarta klänning med svarta prickar.

6. Senaste person som ringde mig:
Anna, i går.

7. Senaste person som jag ringde upp:
Liza, i går :D

8. Senaste person som skickade sms till mig:
Sandra :), eller de var ju igentliget ett mms men jag räknar de som ett sms.

9. Senaste person som jag skickade sms till:
Liza eller Elin, jag kommer inte på till vem jag skickade först.

10. Senaste vän jag addade på Facebook:
Har inte facebook.

11. Som addade dig:
Som sagt har inte facebook även om Elin tycker att jag ska skaffa de.

12. Senaste person som mejlade mig:
Kriko.

13. Senaste sajt som jag kollade på:
Hrm?

14. Ska göra idag:
Har redan gjort de mesta så jag ska bara slappa framför datorn i kväll.

15. Bra eller dålig dag idag?
De har varit bra. Vädret har varit för bra för att jag ska kunna klaga.

Lite oseriöst sådär,
men jag skriver sen i kväll,
jag lovar!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mange

Kriko är inte så dum att känna!

2008-04-19 @ 18:31:47
URL: http://mange.blogg.se
Postat av: Elin

Men vafaaaaan kvinna, du bloggar ju typ aldrig!! >:(

2008-04-23 @ 19:34:01
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: sandran

kom igen, vi vill ha det tätare mellan varje inlägg.

2008-04-24 @ 16:13:01
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0