Du behöver aldrig mer vara rädd.

I dag är en bra dag,
allt har gått bra i dag och i morgon är det sista praktikdagen innan de blir ett minilov.

En uppdatering.


Jag ska vara med Sandra nästa helg och de är bra för jag älskar henne! Hör du de Sandra! Jag älskar dig! Du är bäst!

I helgen ska jag och Liza hitta kvalitetstid för varandra och de är bra de med för jag älskar henne också!

Jag har fått ett nytt sätt att se på människor, och de är i posetiv bemärkelse. De finns så mycket mer baksom fasaden på vissa och de är så synd när de inte får komma fram på grund av andra människor.

Jag vet inte vad jag ska göra på valborg och jag är inte inte så orolig heller på vad jag kommer att göra eller inte göra, jag tar det som de kommer.

Jag och Elin funderar stenhårt på att fara till New york på jullovet och några dagar och se hockey. De skulle ändå vara ganska najs och jag hoppas de genomförs!

Jag har sommarjobb!!!!!= Pengar!

Jag ska försöka hinna med så mycket jag kan i sommar men det kommer att bli svårt!

Jag ska nog sova nu så jag är pigg i morrn,
men jag hoppas du är nöjd nu Sandra,
och elin,
och jag ska försöka skriva oftare! Jag lovar på riktigt!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt nöjd!

2008-04-29 @ 21:16:57
Postat av: Elin

Det skulle inte bara vara ganska najs.. det skulle va sjukt jävla najs! :D

2008-04-29 @ 23:17:51
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0