Ny arena men samma underbara känsla!

Ja i går fick jag äntligen se den nya Skellefteå kraft arena! Och jag blev förälskad vid första ögonkastet! Allt var mkt bättre än jag föreställt mig och ändå så var inte arenan helt färdig byggd. Vilket betyder att den kommer att vara ÄNNU bättre då allt är fullständigt klart. ÅÅÅ nu längtar jag som en galning till serie premiären nästa torsdag i just skellefteå kraft! Det är då mot Hv och jag kan ju bara hoppas på att aik vinner. Det är inte många som tror att dom kommer att göra det men jag har förtroende för "mina" killar och jag tror att dom kommer att klara det hur bra som helst!  Sen kom jag på en annan sak i går då jag och min syster stod och såg matchen och det är att vi nästan alltid står på den vänstra sidan på västra stå. Vi stod alltid på höger sida förut men sen så hände nåt och vi ställde oss på vänster sida och där står vi nästan alltid nu. Fast vi gjorde ett litet byte i går då vi ställde oss i mitten högst upp, även detta var en bra plats så vi får se vart vi står nästa gång ;)

Det ända negativa med gårdagens match (förutom att vi förlorade med 1-2) var att jag saknade Wernblom så in i helvete! (ja jag svor) Jag kan helt enkelt inte komma över det, han är och förblir min största idol. När det var lineup av laget i går så fick jag en sugande känsla i magen då inte wernblom var med. Vi har ju i och för sig en MASSA andra jättebra spelare som jag vet kommer att göra mig lycklig många gånger i vinter. Vi har ju för f*n Renberg! Men jag ville ändå se Wernblom där, han är gjorde mig lycklig så många gånger de tre år han var i Skellefteå att jag kan inte bara glömma han.

Men men, nu ska jag inte deppa utan peppa för premiären! Jag känner helt enkelt på mig att den här säsongen kommer att bli speciell, på många sätt...

Dagens låt: Kungarna av Norrland-Skumdum.
Dagens hunk: Ryan Gosling
image21

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0