Min "sjuka" helg.

Ja som ni ser så har jag inte skrivit på ett tag och det beror på att mina farhågor slog in och jag blev sjuk i fredags! Jag har haft feber och snuva hela helgen så det har inte hänt sådär fasligt mkt. Eller jo, en stor sak har hänt med mig men det får ni se i morrn. Annars så ha jag bara varit hemma, förutom då jag for till erika i två och en halv timma i lördags kväll där vi satt och dega fram för gammla idol avsnitt.

Ne men på tal om igenting, jag får hoppas att det blir mer drag i helgen som kommer och att jag håller mig pigg då!

Nu är det dax för dagens låt och hunk.

Dagens låt: Addicted-Enrique Iglesias.
Dagens Hunk: Linus Wahlgren.
image17

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0