Hockey!

Fy fan va jag älskar denna sport!

Dagens blogg ska jag bara prata om hockey och jag kommer att älska varje minut av de!

I tisdags så var jag på hockey, min morbror skulle dit med en jobbar kompis och jag fick följa med! Det var visseligen i Piteå men det gör inget för åka bil långt har jag inget problem med. Men i alla fall så när vi kom fram arenan och betalat in oss så fick man en lapp där det stod att man skulle få gratis fika i pausen! Så det hela började väldigt bra. Men i alla fall så gick vi och satte oss på våra platser för vi hade sittplats, det är inte samma drag på sittplats och jag tycker inte om de på samma sätt som stå. Men det kan vara gött vissa stunder. Men i alla fall så träffade jag Elin och hon tyckte att jag skulle stå med henne, så efter att första perioden var slut så gick jag till henne på stå och det är faktist bättre där. Så efter att ha stått ungefär hela andra perioden och svurit åt domarn och annat så gick vi och kirrade fika. Samtidigt som vi såg min heting!!! Men i alla fall så efter fikat som bestod av en kall munk så gick jag tillbaka till sitt där jag satt till matchens slut. Aik vann tillslut med 8-6 mot löven och en glad annelie gick till bilen och for till mormor där jag spenderade natten.

När blir det hockey för annelie nästa gång då? Jo det blir den 19/9 då det är invigning av skellefteå kraft arena! Det är även träningsmatch mot luleå då. Sen så blir det hockey  igen den 27 och efteråt blir det hockey på löpande band och jag kommer att vara överglad hela hösten och vintern! Sen så tror ju jag stenhårt på att de blir sm-guld för aik nästa år.

Men men, jag ska prata mer om hockey nästa gång jag skiver. Jag ska även börja med veckans lirare bara för att jag känner för det!

Dagens låt: All she wrote-DeFault.
Dagens Hunk: Tobias Viklund.
image18

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tobias är min hunk! :O ;D

2007-09-07 @ 18:59:27
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: jull

bra efternamn hade han iallfall.. o han var snygg med ;)

2007-09-07 @ 20:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0