En liten uppdatering.

  • Jag har skolan typ hela tiden nu känns de som!
  • Jag ska rida på fridluftsdagen, hur nu de ska gå undrar jag och alla andra eftersom annelie och hästar inte funkar i hop, eller rättare sagt så är jag livrädd för dem! Men jag ska vara modig och klara av de.
  • Jag ska på hockey i skeå kraft arena nästa vecka!!!! Jag peppar för fulla muggar!
  • Jag diggar inte psykologilektionerna.
  • Jag fyller år om två månader och 9 dagar.
  • Jag vill ha en filmkväll med snyftar filmer och med skräckisar bara för att vi pratade om det i dag.
  • Jag ska plugga prov nu.


Dagens låt: Stand by me-Ben king.
Dagens hunk: Brad Pitt.

image19

Allt för mig!
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0