Undrar om han saknar oss?

Ja eftersom jag var på hockey i går :P haha så ska jag prata för det mesta om hockey i kväll. Jag har inte gjort det på super länge och jag kände att nu var det dax.

Men i alla fall så var det hemma match för aik i dag. Vid tre tiden så började matchen mot svenska mästarna modo. Jag var på matchen med elin och det var jättekul. Aik vann ju med 2-0 så de kunde ju inte annat än vara hur kul som helst! Det ända som var jobbigt då vi såg matchen var att Wernblom spelade i fel lag! Det var inge kul alls att se han i modo tröjan och han såg inte änns glad ut då han spelade. Jag och mamma har en teori att han igentligen vill tillbaka och att han misstrivs i modo och att det var därför som han såg så sur ut i dag då han spelade. Jag undrade då jag stod där om han saknar oss lika mycket som vi saknar han. För det gör vi verkligen, det spelar ingen roll om han "bara" spelade här i tre år och att han igentligen alltid har spelat i modo. Jag tycker att han hör hemma i aik. Han ÄR aik för mig! Jag skulle kunna älta det här hur länge som helst, jag kommer nog aldrig riktigt att komma över det. Jag vill och hoppas fortfarande att då lag uppstälningen läses upp på matchern så ska Wernbloms namn vara med där. Men det kommer aldrig att hända och det gör mig lite nere...

Nu till lite braiga saker!
Jag ha varit på tjej-middag hos liza! Det var jag,liza,erika och julia som var där som alltid. Det kändes så bra att bara få sitta och prata av sig. Att bara få vara med er tre igen, så som det ska vara. Vi måste göra det oftare! Det har gått på tok för lång tid mellan gångerna och det är verkligen inte bra.

Ne nu ska jag nog sova, därför orkar jag inte ta dagens låt och hunk., det tar vi sen.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Wernblom...*snyft* *snyft*....

2007-10-21 @ 15:16:10
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Erika

ja, alldelens för länge sedan ;D

2007-10-21 @ 22:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0