Torsdag!!

Och ännu en dag närmare lovet som kommer snart snart snart.

Ne nu var det ju inte lovet som jag skulle prata om, jag skulle ju prata om min braiga dag ju! Som jag nästan alltid gör men i alla fall.

Dagen börjar med engelska och det gick ju ganska så bra men jag känner bara mer och mer hur jag ogillar engelska. Jag har alltid gillat engelska men nu känner jag mig bara opepp till varje lektion och det känns verkligen kul. Ne men i alla fall så efter engelskan så hade vi gympa där jag ägde! Eller kanske inte men vi kan säga att jag gjorde de för jag kanske tycker det, så deså. Efter gympa så var det lunch och sen svenska prov som var över på 5 min. Sen så gick jag,liza,ida,emil och evve hem till evve för att baka choklad bollar. Eller igentligen så var det evve som bakade medan vi andra satt och pratade på som vi alltid gör. Efter chokladbolls bakningen så gick vi på desktopen. Där bjöd vi på fika och redovisade våra bilder. Sen så fick vi fota lite och sen fick vi sluta!

Men i alla fall, nu sitter jag hos sandra! Där ska natten spenderas och om jag överlever ser ni nog i morgon.

Dagens Låt: If you´re not the one-Daniel Bedingfield.
Dagens hunk: Paolo Nutini.

(bilden kommer sen)


Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0