Tillåt mig att prata om hockey!

Tillåt mig att prata om den sport jag älskar mest av allt i hela världen!

Derby i går dåra ;) Det är något speciellt med dom, så är det bara!
Allt är som så mkt bättre, det är ju klart att alla matcher med Aik är bra men just derbyna är dom bästa. Sen då Aik vinner så är det ju ännu roligare att vara på derbyn!

Va kan man mer säga om hockey? Ja de är mkt det!
Jag skulle kunna ta upp om hur glad jag blir då jag vet att jag ska på hockey på kvällen. Som i går, då var hela jag som en gummiboll som bara ville stutsa i väg till hockeyn. Sen då jag väll är framme vid arenan, ja då är hela jag på små svart-gula moln och jag älskar det! Jag blir så glad då jag är i skeå kraft arena att jag inte kan säga det tillräckligt många gånger! Det är min drog och jag älskar det!

Allt för mig
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna Lövgren

Skadad :)

2007-10-31 @ 16:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0