Söndag och jag är trött!

Lite grann om min helg och det som kommas skall.

Fredag: Jag städade som aldrig förr kan jag lova er! Jag diskade, jag tvättade, jag strök, jag städa och jag vek! Jag kände mig exakt som askungen, men då jag var klar så kändes det bra! Jag lyckades också paja våran quick grill, men de ska vi inte prata om. På kvällen så for jag till Evve! Fick en chock just då jag komme dit men de gick bra så efter hon hade gjort sig klar så jag gick hon och jag ner på konsum där vi köpte en massa onyttigheter. Sen gick vi hem till Ankan och frågade om hon ville vara med oss och det var ju självklart att hon ville de! Så då gick vi alla tre hem till Evve och såg idol. Sen vid ett så gick Ankan hem och jag och evve låg och pratade ett bra tag innan vi båda somnade vid två någon gång.

Lördag: Jag vaknar och äter frukost hos Evve. Sen så ringer mamma och undrar om jag vill följa med henne till umeå och gå på stan. Jag säger ja och mamma kommer och hämtar mig. Väll framme i stan så börjar shoppingen direkt och jag inhandlar lite av varje. Sen far jag,mamma och anna vidare till Coop där jag och mamma handlar lite mat innan vi far hem. Sen då vi kommer hem så ser vi en av filmerna som vi har hyrt och sen så städar jag bort det värsta på övervåningen. Sen ser jag lite mer tv innan jag går och sover.

Söndag: Jag vaknar av att mamma säger att jag ska stiga upp och smaka chokladbolls smeten. Efter jag har smakat så äter jag frukost innan jag bakar chokladmuffins.

Så nu sitter jag här och väntar på att mamma och anna ska komma hem så vi kan börja med maten för att vid 6 tiden så kommer ida att komma! Och sen vid 7 så kommer emil, bu och kriko!

Så nu taggar jag i kväll och sen taggar jag i morgon då jag SKA på hockey med Elin!!

Dagens Låt: Skönheten och Odjuret.
Dagens Hunk: Robin Lindkvist.
image34

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0