Så här kommer kanske mitt lov att se ut!

Det här är så som jag tror att mitt lov kommer att se ut.

Fredag: Jag är hemma och städar, sen på kvällen så far jag till Robban och Evve.
Lördag: På dagen kanske jag far in till stan, annars så är jag väll hemma. Men på kvällen så hittar jag förhoppningsvis på nåt. Kanske är med Erika eftersom hon far till London i mitten på lovet!!
Söndag: Städar lite mer och kanske far och ser handboll.
Måndag: På dagen så bakar jag lite mer sen på kvällen kommer det hem folk till mig.
Tisdag: Folket är fortfarande kvar men nu far dom hem och jag och ida far till Umeå och går på stan.
Onsdag: Jag försöker hitta på nått annat änn att bara sitta hemma.
Torsdag: Jag far nog till Ida och är på kalas.
Fredag: Jag försöker hitta på nåt kul, kanske med liza.
Lördag: Jag ska till stan igen, ska försöka hitta en födelsedags present till min bror.
Söndag: Jag sitter och tar igen mig efter mitt lov.

Ja, så här kankske mitt lov kommer att se ut. Det kommer säkert att ändras en massa men i stora drag så ser det nog ut så här.

Dagens låt:  Won´t go home without you- Maroon 5.
Dagens hunk: DU!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

vet ju att du inte ska på hockey på måndag, men inte ens på lördag?!?!?! :O skärpning annelie!

2007-10-26 @ 18:34:45
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0