Rosa dagen!

Den här dagen ha varit bra, den har varit mkt bra!

Dagen börjar med att jag kommer till skolan alldeles rosa klädd (och det tyckte jag om eftersom jag älskar rosa!) Väl framme så lånar jag ut lite andra rosa kläder till kriko och emil och dom blir jättesöta! Efter att alla är rosa och fina så får jag och sandra veta att staffan är sjuk och vi har ingen foto-lektion på morgonen. Vi har då allså sovmorgon till 10. Vi Satt mest bara och dega tills vi börja. Då hade vi social omsorg, eller vi trodde de i alla fall. Men då vi hade suttit i klassrummet ett tag så kommer Märta in och skriker att Lillemor behöver våran hjälp. Vi anar då att det är något på g. Vi får sedan se Jessica i op-korridoren sminkad som hon har varit mer om en olycka. Vi hittar sedan resten av treorna inne i skrivsalen i en hög och jessica skiker att dom ha varit med om en bussolycka. Vi förstår då att vi ska öva på första hjälpen. De gick väll lite sådär eftersom vi skratta mest, men andra gången gick det fakstiskt riktigt bra så de var kul. Efter att ha räddat lite liv så var det dax för lunch och sen var det engelska. Det var en mkt rolig engelska då vi flummade sönder totalt.  Sen på psykologin så gjorde vi inte ett piss, utan vi fick veta betyg och sen fick vi gå. Vilket betyder att jag inte ha haft nån jobbig dag alls! Sen fick jag även veta i dag att jag är ledig på fredag vilket gör saken ännu bättre!

Ne nu ha jag inte tid att skriva mer för ja ska sova klockan 7 så jag har inte tid, haha

Dagens låt: Letters from war-Mark Schultz.
Dagens hunk: Paolo Nutini.
image32

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

hoppas du haft en trevlig dag :]

2007-10-23 @ 18:38:08
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: jull

SLÖ DAG!
SLÖ JENNINGS =)

2007-10-24 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0