Over and over.

Over and over
Over and over I fall for you
Over and over
Over and over I try not to


Just nu lider jag av en sjukdom som jag väljer att kalla TRÅKHET! Lider man av den så känner man bara hur mkt man vill sätta sig och stirra in i en tapet för det är nog det roligaste som finns just nu.
Men lugn bara lugn, jag ska inte sätta mig och stirra in i en tapet. De är ju Greys i kväll så jag ska ta en choklad bit, sätta mig framför tvn och tagga tills det börjar. För att det ser ut att bli en hemma-kväll för Annelie, för jag tar mig inte någonstans.

Ne men på tal om annat så har mitt lov börjat bra i alla fall. Jag har haft en vakar kväll, jag har sett hockey, jag har sovit och jag har gått en hel dag utan att tänka på läxor överhuvud taget.  Det känns väldigt bra måste jag säga. Vad som känns ännu bättre är att efter lovet så har resturangarna praktik i 3 veckor vilket betyder att vi inte har engelska, svenska eller idrott på tre veckor!! Det känns väldigt väldigt väldigt bra!!!

Vad händer resten av veckan då?
Ja, jag ska försöka fara till robban och umgås med min underbara ankan någon dag. Sen kanske jag ska till Ida i morgon, det beror på om jag tar mig dit eller inte. Sen kanske jag ska på hockey på lördag. Sen har jag ingen anning. Men är det någon som har en ide så ring mig!!

Ne nu ska jag se lite claymore, utan text!! De kan ju bli lite spännande eftersom det är på Japanska.

Dagens Låt: Tears don´t fall- Bullet for my valentine.
Dagens Hunk:  Du :]

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0