Man måste bara älska er!

Den här onsdagen ha varit bra! Förutom på slutet men det ska jag sluta älta nu och försöka att göra bättre nästa gång och då kommer det nog att bli bra.

Ne nu ska jag prata om de bra sakerna som har varit i dag.

Dagen börjar med att nästan hela psykologi lektionen försvinner! Okej, psykologi är intressant och så men jag pallar inte lektionerna vissa gånger. Men i alla fall, på slutet av psykologin då jag, ida och sandra sitter och ska diskutera så kommer vi ju självklart in på andra saker som vi ALLTID gör. Vi börjar då sjunga olika svenska sånger och vi kommer på vilka sånger som vi älskar på svenska. Jag säger tex att jag älskar låten "Det Vackraste" och ida och sandra säger att dom älskar låten "För kärlekens skull". Sandra säger sen att hon vill att jag och ida ska sjunga just den låten på hennes brölopp. När hon säger detta så säger ida att hon vill att jag och sandra ska sjunga samma låt på hennes brölopp. Jag säger då direkt efter att jag vill att dom på mitt brölopp ska sjunga "min" låt på mitt brölopp.  Så det var det våran psykologi gick ut på. Vi satt och pratade om låtar vi ville ha på våra brölopp.
Efter psykologin så hade vi vård där vi fortsatte att prata om första hjälpen och vi fick även se en film som jag själv tyckte var ganska så bra. Sen så var det dax för lunch! Då på lunchen så fortsatte ämnet framtiden. Jag och ida satt och pratade om hur det kommer att bli då hon och jag flyttar till Luleå och ska gå skola tillsammans. Vi satte och planera ganska mkt och efter ett tag så säger sandra att det skulle ju vara kul om hon också flyttade till luleå. Vi började då att planera ännu mer om hur vi skulle göra och så. (Om ni undrar vad det är för fel på oss tre så kan jag inte svara på det för att jag vet inte :P ) Men i alla fall, efter framtids planeringen så kommer ämnet in på våran umgänges krets. Vi kommer då ganska snabbt på att vi umgås som med en och samma personer. När vi tänkte på detta så började vi tänka vidare på hur vi alla kom att umgås med varandra och då blev det genast väldigt mkt prat.

Men i alla fall lunchen tog ju slut så vi gick då på ARL-lektion.  Där inne så började jag och ida planera hur våra klänningar skulle se ut då vi skulle gifta oss. Ja jag säger då det, vi är inte riktigt kloka, men jag gillar det.

När vi sedan hade håltimma så satt vi bara och pratade ällmänt om alla möjliga saker och sen gjorde vi det som nu är för oss vanligt. Vi spådde varandra!

För att nu sammanfatta allt det här galna som jag skrivit. Jag skrev det för att jag ville berätta om hur mkt jag älskar att sitta med ida och sandra och bara prata om alla de där saker som man går och tänker på. Att bara prata om sånt som faller en själv in. Att bara känna att man kan sitta helt tyst men att personerna man sitter med ändå förstår vad man tänker på. Det är det som jag älskar med er!

Men men, slut babblat för nu!

Dagens låt: Stockholm i natt-Peter Jöback.
Dagens hunk: Markus Fagervall.
image29

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0