Jag är tillbaka!

jag vet att ni har saknat mig och jag är tillbaka och jag lovar att nu så ska jag försöka minst varannan dag!

Lite allmänt.
Jag har sett mkt hockey! :D Och AIK har inte gjort mig besviken för senast i går så vann dom med 6-3 mot Brynäs.
Jag har sjukt mkt skola just nu och det är en av anledningarna till att varför jag inte ha skrivit på ett tag men det är kul med skola så jag klagar inte(men de ska bli skönt med lov om ett tag)
Jag vill så gärna veta vad du vill så jag själv kan komma fram till vad jag vill för att jag blir tokig på hur jag känner nu.
Jag vill komma på vart jag ska praktisera.
Jag vill en jävla massa som jag ska ta upp nästa gång jag bloggar!

Veckans lirare i AIK- Mikael Renberg.
image24

Dagens låt: Flame in the night-Freedom call.
Dagens hunk: Justin Timberlake.
image25

Allt för mig!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0