Fredag och helg igen!

Ja nu är det denna underbara fredag igen och nu kommer helgen och efter den så är det fem dagar+ ett prov sen så är det LOV!! En hel underbar vecka av bara en massa kompisar, hockey och ingen läxa! Sen då vi kommer tillbaka efter lovet så har resturangarna praktik vilket betyder att vi kommer att slippa engelskan, svenskan och idrotten! Det känns väldigt väldigt bra. Men men nu ska jag prata om min underbara fredag.

Som jag skrev i går så sov jag ju hos sandra i natt, och det gick väldigt bra, jag överlevde natten och jag överlevde då vi skulle ut och prov åka hennes föräldrars kanske nya bil. haha.  Ja men i alla fall, så for hon och jag till skolan där jag fick veta att jag hade klarat bok provet och det kändes bra. Vad som kändes ännu bättre var att jag inte behöver gör seminariet för jag ha redan gjort ett sånt! Men i alla fall efter ha fått reda på resultatet så skulle jag och ida plugga men det gick inte så bra så vi sköt upp det. I stället så satt vi och pratade med emil, evve, kriko, bu, joel och johanna. Sen då svenskan och våran rast var slut så gick vi på social omsorgs prov. Det gick bra, förutom att det var en fråga på provet som hon tydligen hade sagt svaret på lektionen men jag kom då inte i håg det. Men i alla fall, efter provet så gick jag,ida, sandra, joel och johanna och åt lite innan jag och ida började att plugga på våra medeltids prov som vi ska ha nästa vecka. Efter att ha ritat tidslinijen blev jag less och satte mig med kriko och bu som satt och åt. Efter dom hade ätit klart så skulle dom spela wc3 så då fick jag låna en kortlek av bu som jag och ida sedan använde till att spela vänd tia. Eftersom jag suger på de och inte ha spelat de på 100år så sög jag ganska mkt kan jag ta och säga er. Då jag skulle spela med ida så fick emil hjälpa mig, då jag skulle spela mot ida och bu så fick kriko hjälpa mig, så bra var jag :P, Men det gick bättre mot slutet då jag spelade mot ida, då vann jag till och med utan hjälp. Men i alla fall så efter att ha spelat ett tag så var jag tvungen att fara hem och det är där jag sitter nu. Jag ska om ett tag gå och börja hjälpa mamma med maten men jag vill bara vara först.

Nu om min helg!
Fredag: Anna och Mattias kommer hit i kväll och vi ska se idol och äta popcorn.
Lördag: Jag,mamma,anna och mattias far i väg till skeå för att gå på stan ett tag inann vi alla fyra ska fara på hockey! Mamma och dom ska sitta men jag ska stå på västra stå med elin! Sen på kvällen så tror jag att jag ska till liza. Jag måste ringa och kolla upp de asså.
Söndag: Jag ska PLUGGA!, jag vill så gärna få bra på medeltids provet att jag måste verkligen plugga.

Ne nu är det bye bye tills i morrn då jag skriver igen.

Dagens låt: California-Phantom planet.
Dagens hunk: DU! :]

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0