En tisdag som är bra.

Ja i dag har jag faktist ingeting att klaga på! Hör och häpna liksom!

Dagen börjar med foto och det gick ganska så bra fast jag är as dålig på de.
Sen så var det omvårnad då vi pratade om första hjälpen och det var as roligt för Lillemor har alltid så många spännande saker att berätta.
Sen var det lunch och den var ju inte det godaste men jag överlevde.
Efter lunch var det dax för engelskan och den lektionen gick ganska så fort plus att vi fick sluta tidgare för att vi skulle förbereda då niorna skulle komma och titta på omvårdnadsprogramet.
Klockan 14:00 så kom niorna och jag tror nog att dom blev ganska rädda för oss men det gick nog bra i alla fall.

Så för att sumera dagen så var den bra. Jag gillade den här dagen. (extra mkt för vissa anledningar men dom tänker jag inte berätta)

men men, nu ska jag gå och se hockey snart så därför kan jag inte sitta här och dega inte.

Dagens låt: Flying high-Jem
Dagens hunk: Christoffer Hiding.
image28

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0