Äckliga måndag!

Jag hatar den här måndagen av många anledningar!

1. Jag spydde någon gång vid 2 tiden i morse och det var inte najs, Jag hade förövrigt mått skit redan innan jag spydde så jag hade inte sovit mkt och inte blev det mer efter två inte då jag bara låg och kall svettades. Ne jag kände att skola för mig det skulle nog inte vara så bra för att då jag vid 6 tiden vaknade av min väckare efter att ha legat i någon sorts dvala så kände jag att fy nej.

2. Efter jag hade konstaterat att jag inte skulle till skolan så skulle jag missa då killarna från ambulansen skulle komma och ha föreläsning för oss. Detta kan jag ju medela att jag mådde ännu sämre över och när jag kom på att jag även har foto på måndagar ja då ville jag bara dö. Det gjorde jag också fram till klockan halv elva då jag mådde lite bättre och steg upp och såg tv.

3. Tredje anledningen till varför jag inte gillar den här måndagen är för att jag fick inte träffa dig!

Ne men nu ska jag sluta gnälla och tagga för i morrn. För till skolan ska jag i morrn annars så dör jag. Hemma vill jag inte sitta och jag vill inte missa mer från skolan för det är typ det ända som jag går och tänker på då jag går här hemma i min rosa tofflor, rosa pyjamas byxor och min ior t-shirt (som jag förövrigt fick från min 9 år!!! äldre!! syster, hon har en slags förkärlek till ior).

Ne asså, nu taggar jag alltså skola i morrn, jag taggar hockey på lördag med elin, jag taggar att det kanske kanske kanske blir tjejkväll på lördag.

men men sluta babblat nu.

Dagens låt: Brothers-Ola Svensson.
Dagens hunk: (idol) Mattias Andréasson.
image27

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna Lövgren

Ok...nu är det faktiskt så här att jag HADE en viss kärlek till Ior tidigare, inte nu......eller kanske lite :)

2007-10-17 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0