You´re all i want,you´re all i need.


You're everything, everything...

I dag har dagen varit bra, lite dryg vissa stunder men ändå bra tycker jag.
Fick veta en VÄLDIGT bra sak i dag som gjorde att jag, ida och sandra blev mkt glada.

Min vecka.
Måndag:
Har psykologi och foto.
Tisdag: Har bara omvårdnad fram till 12, jag får ett kompetens kort i HLR. Jag,ida,emil och ankan sitter och pratar om allt tills min taxi kommer.
Onsdag: Först ARL på morgonen, sen social omsorg, sen lunch, sen social omsorg igen som vi får sluta tidigare i från. Sen så sitter jag och ida och spelar vänd tia (IGEN!)
Torsdag: Jag är ledig!!!
Fredag: Jag är ledig!!! Men jag ska på skolan i alla fall för jag ska till snygg ida och sova där.
Lördag: Jag ska på hockey med elin!!
Söndag: Jag ska till Sandra!
Måndag: Jag är fortfarande hos sandra.
Tisdag: Jag fyller år!

Så, nu ska jag se en film, sen bonde söker fru, sen dubbel avsnitt av grey´s!

image41
Ska se de här i morrn.!



Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0