Ta min hand...

och säga att du vill bli min!

Skolan i dag har varit bra! Trots att dagen har varit fullsmockad med lektioner så har dagen gått fort och jag har haft riktigt kul. Sandra var hemma nu så att då fick jag vara med både henne och ida! Det var väldigt bra! Vi var dock inte så inne i våra lektioner i dag utan gjorde mest annat men de är kul de med.
Sen i morgon så ska jag och ida in till umeå för att jag ska köpa en födelsedags present till min bror. Sen så ska vi sätta oss och fika och inte göra så mkt mer. Det kändes väldigt bra tycker jag. Sen måste vi försöka få med oss sandra också.

Va ska jag hitta på i helgen då?
Ja de vet jag inte änn. Jag vill vara med ankan eftersom det inte blev förra helgen så det ska jag nog vara hos henne. Sen eftersom det inte är någon hockey så måste jag ju hitta på nåt annat, så jag är ledig i fall nån vill hitta på nåt.

Ne nu ska jag läsa lite skvaller, jag kanske återkommer senare i kväll.



Dagens låt: Hallelujah-rufus wainwright

Allt för mig!
Pusshej!


Kommentarer
Postat av: julja

anv; julja
lösen; tjena
=)

2007-11-07 @ 21:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0