Nytt schema!

Och jag är nöjd!

Har fler hål timmar och slutar tidigare mer dagar. Men! det negativa i det hela är att psykologin kommer att förlängas så att vi läser den ända in på februari. Men de är smällar man får ta då man får bra scheman.
En annan sak som är lite rolig är att nu då vi hade håltimma i dag så blev jag och ida totalt förvirrade. Vi hade så mkt hål att vi tillslut inte visste vad vi skulle göra. De var lite småjobbigt men vi löste de. Vi poppade popcorn med Johanna och såg på 300.

Lite ditt och datt.
Jag har fått i fotouppgift att ta en kall bild.
Jag fick veta i dag att vi i op2 ska på föreläsning om missbruk i morrn, kommer att vara där hela eftermiddagen.
Jag sov inte mkt i natt så jag är sjukt trött nu.
Jag tänkte ringa dig och de var därför jag inte kunde sova.
Jag fyller år om två veckor och 1 dag.
Jag är ledig varje tordag i 3 veckor.


Ne nu ska jag bädda min säng och sen sätta mig och vänta på att hockeyn ska börja!

Dagens låt: Big girl-Mika.

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0