Min födelsedag!

Nu äntligen så är jag 17!!!

Min födelsedag har varit hur bra som helst, ska berätta lite för er.


Dagen börjar med att mamma och pappa kommer 04:30 och ger mig paket och grattar mig, eftersom jag blir så pigg och glad av paket så bestämmer jag mig för att de är lika bra att stiga upp nu. Så jag är uppe och klar vid halv sex tiden ungefär, eftersom de är en timma och 40 min kvar tills min taxi kommer så sätter jag mig och ser BH. I alla fall så kommer jag till skolan där jag möts av gratulationer från alla håll och får paket av Ida och Sandra. Efter paket så blir det fika på op lektionen, efter de så går vi till gammla sjukhemmet och kolla syrgas. Efter den lektionen så känner jag, ida och sandra att vi inte ville ha skolans äckel fisk så vi gick på mallis där vi köpte två pizzor som vi tre delade på. Efter de så gick vi tillbaka till skolan (dö mätta) väl på skolan så tog jag fram den andra tårtan som bu, kriko och emil skulle dela på. Jag kan ju säga att jag blev mättare bara av att titta på dom. Efter att ha sett dom äta så hade vi våran andra op lektion som gick jättefort och efter vi hade slutat så väntade bu med mig.

Väl hemma så blev de äta igen, och igen, och igen... Men jag gillar de, jag fick även mer paket!! Är hur nöjd som helst!

Ne nu ska jag se lite hockey och hoppas att aik vinner.
Jag hör av mig i morrn, för jag är ledig!!


Allt för mig
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

älskling. i love you.

2007-11-20 @ 20:28:03
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se
Postat av: Elin

Tyvärr så lyckades jag inte fixa en AIK-vinst, förlåt ;(

2007-11-21 @ 19:14:44
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0