Jag satt och läste...

Ankan´s blogg och ville då själv blogga men jag vet inte om vad! De var ju lite kul, men då kan jag ju alltid blogga om det jag älskar mest och som jag faktist inte ha bloggt om på ett tag. Ni vet alla vad jag pratar om och ja, ni gissade rätt HOCKEY!

Jag ha nu varit utan denna underbara sport i snart tio dagar!! Kan ju säga att jag känner mig som en knarkare som inte ha fått blivit hög på ett tag. Jag är sjukt grinig på allt och de ända jag vill är att fara till Skellefteå och se min älskade sport! På torsdag så börjar matcherna igen och på lördag får jag äntligen fara till min underbara arena. De är sjukt hur mycket man kan älska en sport igentligen. Jag kan inte riktigt förklara vad det är jag älskar just med hockey. Jag kan förklara lite grann vad jag älskar med skellefteå aik, eller de behöver jag ju igentligen inte förklara för alla vet ju redan att aik är det bästa hockey laget som finns och dom som inte ha fattat de änn kan ju bara hane. Ne men i alla fall så tycker jag att ankan om du läser det här så ska du inte klaga utan följa med mig på hockey nångång, för där finns det även saker som DU gillar! Jag lovar dig.

Ne nu ska jag se lite film med mamma och sen så ska jag ta och sova för min dag i morgon är inte att leka med asså.

image40
Jag vill ha!!!!

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vet hur det känns! SJUKT peppad på hockey, och på lördag smäller det! ;)

2007-11-13 @ 21:58:29
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: Anonym

EH! DEN DÄR ANKAN ÄR EN JÄVLA FITTA!!!

hihi :]

2007-11-14 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0