Jag har bara regn hos mig.

Lite av vad som har hänt under min fredag.

Jag steg upp 06:00 och for med taxin 07:10 och var på skolan 07:55. Allt detta trots att det var regn ute och att jag igentligen började 10:40. Men så är det då man bor i Pellboda, man kan inte alltid åka när man vill. Men det posetiva med det hela är att jag får umgås med Ida extra mkt varje morgon!

Jag hade exakt en lektion i dag, som började 10:40 och slutade 11:45. Så i dag fick jag helg tidigt, men tog jag mig hem då? Nej! så jag och ida åt med sandra som sedan for hem och efter de så satte vi oss och spelade vändtia! Det spelade vi asså från 12:00 till 14:00, så två timmar av bara det om och om igen. Det var lite tråkigt på slutet, men vi fortsatte.

Sen vid kvart över två så kom mamma och hämtade mig. Vi for och handlade och sen for vi hem och sov en timma. Det var NAJS! Efter det så kom Niklas och pappa hem och vi åt.

Så nu när klockan börjar närma sig åtta så ska jag till erika och se idol och sen ska jag hem för att hon ska sova. Sen i morrn så ska jag till umeå ett tag och hitta på lite grejer och på kvällen så kanske vi Tjejer ska umgås.


image37

Ida, då vi sitter och spelar vändtia.

Ne nu ska jag ta mig i kragen och göra mig klar för att fara till Erika.

Dagens låt: Life is a highway-Rascal Flatts.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0