Ja, jag vet!

Jag ha skrivit ganska mkt om hockey den senaste tiden, men hålla! Jag älskar sporten! Men nu ska jag skriva lite mer om vad som ha hänt i mitt liv förutom hockeymatcher.

Jag är ledig varje fredag fram till Jul och det tycker jag om väldigt mkt!
Jag är 17 år och 10 dagar btw.
Jag saknar Ida som ett tok redan, hon är nämligen i Thailand, hon for dit i dag och ska vara där i tre veckor. Hur det kommer att bli på skolan i tre veckor utan henne vill jag inte tänka på.
Jag ska och julhandla i morrn (tror jag i alla fall)
Jag ska till Liza i kväll
Jag ska kanske till Sandra och sova i morrn kväll.
Sandra är bra.
Jag har nyss ätit, så jag är glad.
Jag är sur för att Daniel åkte ut ur idol då han var den bästa i hela programmet.
Jag är lite små trött mest hela tiden, kan bero på att skolan tar musten ur en helt enkelt.


Ne nu ska jag byta om och sen vänta på att klockan ska bli åtta.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0