Idol, Film och Godis.

Lite allmänt så dära.

I dag: Jag steg upp tio och åt kall pizza till frukost, de var lite nytt för mig och jag gillade det inte så där super mkt. Sen vid elva kom mamma hem och vi gjorde oss klara för att fara till Skellefteå! Väl framme i skeå så hade jag inhandlat 3 nya klänningar inom loppet av 20 min! Det är ett nytt rekord för mig och jag är rå nöjd! Efter att min shopping var klar så tyckte båda jag och mamma att min favorit bror borde fått nåt nytt så då kirrade vid det åt han. Sen så tyckte jag och mamma att det var dax att fara och handla så vi for mot Ica maxi. Dock körde vi lite fel först men de löste mamma snabbt. På maxi gick de fort och efter det så blev det KRYSSET! och jag fick min efterlängtade Bureburgare. Jag tog till och med en dubbel sådan och har inte dåligt sammvete för det! Sen bar det av hemmåt och jag hängde upp mina nya kläder inann jag och niklas for till ånäset där jag fick hyra en film som jag ska gå och se när jag är klar här. Ja just ja, jag har sett idol också! Jag hoppas hoppas hoppas att Daniel eller Mattias vinner idol. Mest av allt hoppas jag på Daniel för att han är bara så jävla bra!

I morgon: Jag ska hjälpa mamma på dagen men kvällen är fortfarande ett mysterium för mig. Antingen är jag med Ankan eller så är jag barnvakt med liza. Vad som det blir vet jag inte änn, men snart förhoppningsvis. Sen efter lördag så kommer ju söndag och efter söndag så kommer på måndag och på måndag är det dax för skola igen! Att en vecka kan gå så fort är ju helt sjukt! Men jag har i alla fall hunnit njuta av den och jag längtar till och med till skolan. Det kanske låter sjukt men jag gillar skolan nu för tiden, så de så!

Vad mer är nytt med mig just nu då?
Jag kommer inte att kunna fara på aiks hemma match i morgon. Det känns lite surt men grejen är den att den börjar 18:30 och mamma kände inte för att skjutsa mig då den är den tiden. Så därför blire ingen hockey för mig i morrn men lördagen efter det så blir det hockey.
Jag har fått in någon sorts städmani. Så fort jag ser att det ligger saker framme i mitt rum så måste jag ta bort dem annars tänker jag på det konstant. Samma sak är det om det ligger saker framme i köket eller någon annan del av huset. Jag måste ta bort det!. Jag tror jag har fått Sandras sjukdom.
På tal om sandra! jag fick en mejl av henne i dag. Så jag vet att hon lever och saknar mig, så nu kan jag lugna ner mig lite i alla fall.
På tal om igenting så kommer jag inte på mer just nu.

Dagens låt: Iris-Go go dolls.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

hahah, söööööt! men jag har väl ingen sjukdom!?

2007-11-09 @ 13:33:53
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0