hej, slö dag!

I dag så har jag bara softat.

Sov till tio över tio.
Sett film och suttit vid datorn.
Gått pellboda runt.
Ätit pannkakor, (alltså, dom som är stora runda och platta)
Nu ska jag peppa inför hockeyn som börjar om en timma!!


I morgon så vet jag inte riktigt hur de blir. De va tänkt att jag skulle till Ida men jag tar mig inte hem där i från på lördag så jag kanske ska fara till Anna för de är ju henne jag ska åka med till hockeyn men jag vet inte änn. De får jag se i morgon.

En annan sak som är bra är att de är nu bara fem dagar kvar!!

image42
En sånn här skulle jag också kunna tänka mig att få på min födelsedag!

Allt för mig!
Pusshej!



Kommentarer
Postat av: Sandra.

PLÄTTAR DIN KVIGA!!!!!!!!!!!

2007-11-18 @ 22:42:44
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0