Förluster svider!

Varför, varför, varför, varför?

Det är den stora frågan efter gårdagens match för AIK, efter att ha haft en 2-0 ledning i första så förlorar dom ändå med 2-4 när slutsignalen ringer.
Förluster då det gäller hockey svider så in i helvete! Då AIK förlorar så känns det som om jag förlorar en bit av mitt AIK hjärta varje gång. Det här är inget som jag bara sitter och hittar på, utan det känns seriöst som om hjärtat ska brista och som om man inte får någon luft. Det känns som att det är lika bra att sätta sig ner och gråta då man står där på Västra, för då kanske dom ser att man är ledsen och då kanske de känner att de måste kämpa för att få en ledsen supporter glad! Varför ska det vara så svårt att vinna för AIK, varför ska det vara så svårt att behålla en ledning då man väl ha fått den, varför varför varför, detta varför som man gång på gång kommer tillbaka till.

Ne, nu känner jag att jag inte får deppa i hop. Jag får inte ge upp hoppet. Men det ska jag inte heller! Jag ska föralltid stå vid mitt älskade AIK´s sida, jag ska stå där så länge jag lever.
Jag ska stötta dem i deras "svacka" som de är i nu, jag ska stötta dem när det går bra för dem och jag ska aldrig ge upp hoppet på att vi en dag ska få sm-guld!!


En glad nyhet är i alla fall att Öberg är på G nu.

Allt för mig!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Så sant! Nästa gång dom förlorar så sätter vi oss och flännar i sinne, så kanske dom får dålig samvete! ;)

2007-11-28 @ 22:46:37
URL: http://elinsundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0